מידע חשוב

במסגרת פעילות המועצה לשיפור השרות לתושב, ניתן לקבל אישור תושבות באמצעות פניה מקוונת ולחסוך זמן יקר.

ע"מ לקבל אישור תושבות יש למלא את הטופס שישלח בסיום השיחה עם המידע המבוקש.

יש למלא טופס זה ולצרף את המסמכים הנדרשים. (צילום תז. + אישור תושבות ממזכירות הישוב או לחלופין צילום ספח תשלום ארנונה הכולל שם משלם וכתובת מגורים מלאה.

טרם הגשת המסמכים יש לשלם את האגרה הנדרשת ע"ס 46 ש"ח.

ניתן לשלם באחת מהדרכים הבאות:

1. תשלום מקוון - קישור מופיע בגוף הטופס

2. תשלום טלפוני בקופת המועצה טל' 09-8981645 בין השעות 08:00-14:00

יש לצרף לטופס הבקשה את קבלת התשלום.

האישור יתקבל לתיבת המייל שנרשמה בטופס הבקשה עד 5 ימי עבודה מקבלת הבקשה.

לתשומת לב משתמשי דוא"ל GMAIL, יש פעמים שאישור התושבות מתקבל בתיבת הספאם, לכן יש לבדוק גם שם.

 

למעבר לתשלום מקוון

https://secure.cardcom.solutions/EA/EA5/WQvtmLXwJEekmySJTGI8Dg/PaymentSP

יש לסמן

Browser not supported