מבוא/דבר הארגון:

מועצה אזורית עמק חפר פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. תושבים עם מוגבלות הנם תושבים שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ולשירותי המועצה. 
אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות: נכסינו מונגשים בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות. כמו כן, נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות.
מטרתו של חלק זה באתר ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של המועצה. מטרתנו לאפשר לכל אדם עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.
במידה ויש לך שאלות או הצעות לשיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.
 

הדרכות שירות לעובדים: 

הצוות שלנו עובר הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש.
 

הנגשת המוקד הטלפוני:

המוקדים הטלפונים הונגשו באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב אטי ובשפה פשוטה. במידה ויש קושי בתקשורת טלפונית, ניתן להיעזר בחלופות הבאות:
 
טלפון מרכזיה: 09-8981666
טלפון מוקד: 09-8973303/4
 
חלופות: 
אימייל: moked107@hefer.org.il
סמס: 053-8981666
 

האפליקציה של מועצה אזורית עמק חפר:

מאפשרת גם תקשורת בכתב, גם התקשרות טלפונית ישירה וגם לחצן חירום.
 

רכז נגישות:

למועצה רכז נגישות, אשר עבר הכשרה מתאימה. ניתן לפנות אליו בכל בעיה, שאלה או הצעה בתחום זה.
פרטי הרכז:
בני יעקובי
טל' 09-8981573
אימייל YaelW@hefer.org.il 
 
מכשיר נגישות