ילדים צועדים

צעדת עמק חפר המסורתית, שמאורגנת מזה שנים על ידי מועצה אזורית עמק חפר, יוצאת שוב לדרך והפעם בצפון עמק חפר ובסימן פריחת ההדרים ביום שישי 11.3.16. זינוק 07:00 – 09:00.

במסגרת הצעדה הכינה המועצה לצועדים שני מסלולים: מסלול הצעדה הקצר שהינו מסלול עממי, משפחתי ובית ספרי לאורך של כ- 5 ק"מ, יציאה ממטע הרימונים גבעות החורש, צעידה לכיוון מזרח בתוך הפרדסים, פנייה צפונה עד באר המטמונים בפרדסי זיתא, תצפית לאזור, המשך צעידה לכיוון מערב,  דרומית לכביש 9 הצופהלשטחיה הדרומיים של עמק חפר,  המשך צעידה דרומה אל נחל זלפי עד לחנייה.

מסלול הצעדה הארוך מיועד למיטיבי לכת לאורך כ- 12 ק"מ, יציאה ממטע הרימונים גבעות החורש,  צעידה לכיוון מזרח,   פנייה דרומה לכיוון פרדסי זיתא, הליכה צפונה עד לבאר המטמונים,  מפגש עם המסלול הקצר ותצפית לאזור,  צעידה לכיוון מערב, דרומית לכביש  9  פרידה מהמסלול הקצר,  המשך הליכה דרומית-מזרחית לגבעת חיים איחוד עד לחנייה.

הוראות הגעה לחניה: לבאים ממערב מצומת כפר הרא"ה נוסעים בכביש 581 לכיוון מזרח.  כ 750- מטר  אחרי עין החורש פונים שמאלה. לבאים ממזרח מצומת אחיטוב נוסעים בכביש 581 לכיוון מערב.   כ 4- ק"מ אחרי המעפיל פונים ימינה.

לבאים משני הכיוונים:  ממשיכים צפונה בציר האנטנה,   בדרך עפר מהודקת עד הגעה למגרש החניה.

מסלולי הצעדה יעברו בשטחים החקלאיים של צפון עמק חפר,  שבין גבעת חיים איחוד לאחיטוב. לאורכם נמצאות מספר פינות חמד נסתרות. לאורך הדרך נגלים מלוא העין נופי הפרדסים וגבעות החמרה האדומות של השרון,  כשבאוויר נישא הניחוח של ראשית פריחת ההדרים.

לאורך שני המסלולים ימוקמו תחנות  הפעלה והסברה. מסלול הצעדה הינו מעגלי. האירוע מאובטח על ידי כוחות הביטחון. מומלץ להצטייד בכובע ובמים. פרטים ומידע: במרכז הקהילתי 09-8973320, 09-8981628, במוקד המועצה09-8973303/4     באתר המועצה    www.hefer.org.il ובאפליקציית "עמק חפר שלי".