יעדי הביקור הסדיר הם:

 

  • מניעת נשירת תלמידים מבתי הספר

  • סיוע למערכת החינוך בטיפול בתלמידים בעלי קשיים תפקודיים

  • הקמת מסגרות תמיכה כגון: חונכות, מועדוניות ומרכז טיפולי

 

דרכי עבודה ותחומי אחריות:

 

  • קשר רציף עם בתי הספר

  • מפגשי תמיכה וליווי עם תלמידים בעלי קשיים תפקודיים

  • שותפות בועדות פדגוגיות בהתאם לצורך

  • קשר רציף עם משפחות התלמידים

  • ניהול שוטף של המועדוניות

  • שותפות בועדות החלטה בהתאם לצורך

  • שילוב עם מחלקת הרווחה בהתאם לצורך

  • התאמת מערכות לימוד ייחודיות בהתאם לצורך

  • ישיבות באגף חינוך וקשר למנהלת האגף

  • ריכוז כל המעברים בין בתי הספר בעמק

  • חיפוש מסגרות נוספות ומתאימות

  • ליווי פרויקט היל"ה בשיתוף עם מחלקת רווחה

  • השתתפות בועדת נוער בסיכון

  • השתתפות בפורום מנהלי בתי הספר

  • טיפול בכל נושאי הפרט במערכת החינוך