מרכז השירות החדש לתושבות ותושבי עמק חפר הוקם על מנת לשפר ולייעל את תהליכי השירות במועצה ולתת את מרבית השירותים של המחלקות והאגפים במקום אחד.
המרכז מעניק מענה לטיפול במפגעים ובשלל נושאים נוספים וכולל את:

  • מוקד המועצה הזמין 24/7 365 יום בשנה בטל' 9875*, 09-9898166 ובווטסאפ  0538981666 וכן בפנייה בטופס >>
  • נציגות ונציגי שירות של אגפי המועצה הפועלים בימים ראשון-חמישי בשעות 08:30-16:00. במרכז פועלים נציגים של אגף ההנדסה, ומדור קנסות, מחלקת הכנסות ומחלקת מים ביוב..
    כל עבודתם של נציגים אלו מוקדשת לטיפול בפניות בנושאים הקשורים לאגפים והמחלקות, והם מטפלים בפניות טלפונית ופרונטלית 
  • עמדת ממשל זמין שבה ניתן לקבל שירותים נרחבים ביותר של משרדי הממשלה. למידע נוסף לחצו כאן >>
  •  זימון תורים לפגישות – פרונטליות, טלפוניות או מקוונות >>
  • ריכוז שירותים רוחביים משמעותיים כגון אישור לטאבו, אישור תושבות ועוד.

שעות קבלת קהל  - בתיאום מראש 

  • בימים: א', ב', ד', ה' בין השעות: 8:30-12:30
  • ביום: ג' בין השעות: 15:00-18:00
  • מענה טלפוני בימים: א', ב',ג',  ד', ה' בין השעות: 13:30-15:30